avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48715.15 kilometrów w tym 8078.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Do przedszkola 2x i na zumbę

Wtorek, 5 grudnia 2017 · dodano: 05.12.2017 | Komentarze 0

Rano odwieźć młodą do przedszkola, powrót na skróty, żeby tym razem ominąć błotnisty wertep. Dodatkowa trasa po zmroku na zumbę, bo musiałam podjechać do bankomatu, a nie chciało mi się w przciwnym kierunku młodej szarpać po deszczu. Więc tylko zmokłyśmy ciutkę, za to znalazłyśmy kolejne choinki do liczenia. Odstawiwszy Klusencję na zumbę udałam się do sklepu. W tym czasie rodzina nękała mnie telefonami, których nie słyszałam. Podjechałam jeszcze sprawdzić, czy nie ma kolejnych choinek i dwoe były tam, gdzie podejrzewałam. I tak zrobiło się ich siedem w ciągu dnia. Żeby nie deszcz, uznałabym wycieczki za niezwykle udane, a tak tylko mokre. ;)

Poranek

Ósmka choinka, ale jako że wewnątrz pomieszczeń nie liczymy, nie została wzięta pod uwagę.

I kilka spośród liczonych. Niestety nie da się za dnia, bo na dzień z oszczędności lampki się wyłącza.