Do przedszkola 2x

Środa, 13 grudnia 2017 · dodano: 13.12.2017 | Komentarze 6

Do przedszkola 2x, powrót drugiej pętli z Meteorem, ponieważ dzisiaj byliśmy na przedstawieniu świątecznym. Trochę mi gardło zaatakowała bakteria i czuję się na tyle kiepsko, że aż dziecko mnie głaszcze po głowie i mówi, że się mną zaopiekuje. ;)
Choinki po drodze tylko dwie, bo po nocy łaziłyśmy bezrowerowo na zumbę.

| 19:46 czwartek, 14 grudnia 2017 | linkuj Wcale a wcale mu się nie dziwię, nosa z domu nie wychyliłam robiąc Klusku wagary. Wynudziła się upiornie, więc jutro z zapałem popędzi do sali. Jeszcze bal jakiś mają. ;)
| 17:11 czwartek, 14 grudnia 2017 | linkuj Dziś pogoda taka, że nawet Aluś wychodząc na psacerek był już z góry frontem skierowany na abarot, czyli do domu ;D
| 23:27 środa, 13 grudnia 2017 | linkuj Mnie niestety dodatkowo jakaś bakteria gardłowa rozwala. Klusek ma lekki katar i mnie z babcią pozarażał. Niestety znosimy gorzej. Chyba że młodej też się pogorszy, ale raczej już jej chyba mija...
| 23:00 środa, 13 grudnia 2017 | linkuj U mnie jeszcze 200 do 5555,55... ech, ciągły brak czasu/pogody - co gorsza - zamiennie :/
| 22:54 środa, 13 grudnia 2017 | linkuj Liczyłam parę dni temu i szansa jest. :)
| 22:52 środa, 13 grudnia 2017 | linkuj Ale będzie na koniec 4242,42? ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa awego