Sylwestrowe choinki

Niedziela, 31 grudnia 2017 · dodano: 31.12.2017 | Komentarze 14

Nie zakłądałam dużej ilosci, bo jechałam za dnia, a i tak uzbierało się 12. Na szczęście sporo miejsc typu fryzjer czy kosmetyczka działo jeszcze dzisiaj, plus kilku miłych mieszkańców domów jednorodzinnych, którzy włączyli światła wcześniej. No i jedna choinka całodoboaw pod isko, dostawcą internetu, jedna osiedlowa i jakoś się uzbierało. :)
Mapa na endomondo, i relive

Po powrocie Tomi pożywił mnie jogurtem z owocami własnej roboty (to znaczy jogurt kupny, ale owoce nazbierane - tu: jagody jeszcze z poprzedniego sezonu, mnią).

W ten sposób dobiłam do rocznego dystansu 4323.13 (dystans z endo może ciut dłuższy, ale powiedzmy, że było .87, a nie .87, bo  nieco pływał gieps, co widać na zbliżeniu.

| 21:03 wtorek, 2 stycznia 2018 | linkuj O, fajne!
mototramp
| 21:03 wtorek, 2 stycznia 2018 | linkuj Znalazłem!
To jest to, o co chodzi - wgrywasz GPX i oglądasz :-)
| 17:36 wtorek, 2 stycznia 2018 | linkuj Próba testu Locusa zamieniła się -wyrzuć wszystkie aplikacje razem z systemowymi, to może się zmieszczę. Na moje potrzeby c:geo mi wystarcza. I tak najcześciej szukamy gps-free.
mototramp
| 08:22 wtorek, 2 stycznia 2018 | linkuj Trasę rowerową do GPX loguję-zapisuję, nie kesze ;-) Kesze z terenu to Locusem (szybki wpis), a resztę normalnie przez stronę.
Przetestuj Locusa - jest genialny, aczkolwiek tak jak ze wszystkim - co nowa wersja tym większa i możliwe że wolniejsza też...
Później export do GPX i wgrywam na bikemap.
| 22:46 poniedziałek, 1 stycznia 2018 | linkuj Locusa ze słyszenia, za dużo miejsca zajmuje, wolę c:geo, a loguję normalnie, via przeglądarka.
mototramp
| 22:33 poniedziałek, 1 stycznia 2018 | linkuj No to lipa, endomondo nie chcę mieć (kolejny serwis, a trasy już się przyzwyczaiłem wrzucam w bikemap). Może coś podobnego znajdę w sieci (zrobię?). A loguję oczywiście Locusem (pewnie jako keszerka znasz doskonale).
| 19:56 poniedziałek, 1 stycznia 2018 | linkuj Do relive się niczego nie wgrywa, on zasysa dane z innych serwisów. Gpx da się wgrać do endomondo z poziomu komputera, ale nie każdy gpx akceptuje i to jest średnio wygodny sposób. Dlatego rzadko z tego korzystam. Do relive można podłączyć: Stravę, Endomondo, MapMyRun (Under Armour), Garmin Connect, Polar Flow.
| 19:30 poniedziałek, 1 stycznia 2018 | linkuj Mam pytanie o Relive:
bardzo fajna sprawa, ale czy da się bez posiadania stravy, endomondo itp?
Pasowało by mi po prostu wgrywać GPX i już, da się tak?
Pozdrawiam i Najlepszego w 2018!
| 16:14 niedziela, 31 grudnia 2017 | linkuj Niestety nie widać z naszych okien, więc nie ma jak sprawdzić (a w każdym razie trudniej). :)
| 16:05 niedziela, 31 grudnia 2017 | linkuj Jak zgaśnie choinka pod ISKO, to znak że nie ma internetu ;-P
| 15:56 niedziela, 31 grudnia 2017 | linkuj Bakterię mi zeżarło i muszę dokupić nową. Ten z Pradziadka nie daje się przenieść, bo niekompatybilny.
| 15:55 niedziela, 31 grudnia 2017 | linkuj No to pozostaje już tylko stary dobry licznik :)
| 15:49 niedziela, 31 grudnia 2017 | linkuj Nawet trudno powiedzieć, czy tam było 20 czy -20, bo wokół bloku trasa jest totalnie ściachana po skosach. Rysując na mapie wychodziło mi akurat bez kółka wokół bloku, ale na wszelki wypadek dokręciłam. Tylko zamiast kółka wyszedł mi jakiś koszmarek. Satelity w mojej okolicy strasznie niedokładne, wysokie budynki zasłaniają i odbijają sygnał.
| 15:44 niedziela, 31 grudnia 2017 | linkuj Oddaj Tomiemu te 20 m z Endo, bo mu z kolei brakuje 60 m do 7100.17: pomnóży x3 i będzie git! ;D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nycha