avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48715.15 kilometrów w tym 8078.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

• Temperatura -9.0°C

Zainstalować skrzynkę na Bielniku

Czwartek, 1 marca 2018 · dodano: 01.03.2018 | Komentarze 5

W takiej lokomotywce. Zbieram się od roku, w końcu się zebrałam. Bez zdjęć, bo ciemno. Ale już cieplej niż rano, bo tylko -9. Odczuwalnie podobnie, bo jechałam o szarówce i słoneczko nie przygrzewało. Za to księżyc był koloru rumianej bułeczki. I takoż wyglądał.

| 18:42 czwartek, 1 marca 2018 | linkuj Mi wystarcza trzecie okrążanie Ziemi po równiku przez Meridę ;)
| 17:44 czwartek, 1 marca 2018 | linkuj Kiedyś brałam udział w takim wyzwaniu na wykopie, ale mi się znudziło. ;)
| 17:24 czwartek, 1 marca 2018 | linkuj Sęk w tym, że on chce rowerem dojechać, a nie dolecieć!

Zresztą - ponoć auto Muska będzie wkrótce lądować w Toruniu jako "Dar Niebios" dla Ojca Dyrektora ;) A chyba nie byłoby fajnie lecąc choćby na Księżyc wylądować u Starego (Nie)zjadliwego Piernika.
| 17:16 czwartek, 1 marca 2018 | linkuj Księżyc jest teraz passe, niech się dogada z Muskiem i poleci na Marsa.
| 17:07 czwartek, 1 marca 2018 | linkuj To teraz już rozumiem, po co jeden z rowerzystów na bs-ie jedzie na Księżyc ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nekzz