1.5x do przedszkola

Wtorek, 17 kwietnia 2018 · dodano: 17.04.2018 | Komentarze 6

Bo powrót córa zażyczyła sobie per pedes, a jutro chce wracać do domu autobusem. Aaaa. ;)

| 08:03 piątek, 20 kwietnia 2018 | linkuj Z tego co patrzyłam po rozkładach, to są mniej więcej aktualne, tylko nie ma nigdzie aktualnych tras porządnych. No ale pewnie jak ktoś jeździ codziennie, to wie u kogo się dowiedzieć. Nie ma w nich tłumów poza godzinami powrotu z Warszawy.
| 07:32 piątek, 20 kwietnia 2018 | linkuj Dwa przystanki to tak, ale już jakby jechać pod las, do Międzyborka, czy na Korytów... problem z tym, że rozkłady internetowe są nieaktualne, trzeba sprawdzać na przystankach (nie wiem czy są w miarę dobrze obklejone rozkładami). Ale i tak najlepiej rowerem :-)
| 14:56 środa, 18 kwietnia 2018 | linkuj Dziś jechałyśmy całe dwa przystanki, w sumie chyba osiemset metrów za 4,20 (mój+jej ulgowy). Kompletnie nieopłacalne, ale dziecko raz miało frajdę. Może ją jutro wyciągnę na jej własnym rowerku. :)
| 14:51 środa, 18 kwietnia 2018 | linkuj Wow!
| 21:15 wtorek, 17 kwietnia 2018 | linkuj Kochany. Cała masa. Co prawda od jakiegoś czasu podpięty pod pks Grodzisk, ale mamy tu całkiem normalną komunikację miejską. Tylko przy niewielkim kilometrażu nie opłaca się nimi jeździć, bo i trasy dziwne, i jeżdżą niezbyt często. 9 linii autobusowych, niektóre dojeżdżają do Korytowa i Międzyborowa. Mogłoby być więcej, ale nieco inne trasy.

| 20:42 wtorek, 17 kwietnia 2018 | linkuj To u Was jeździ autobus?:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrum