Do przedszkola 1x

Środa, 16 maja 2018 · dodano: 18.05.2018 | Komentarze 5

Dziś tylko 1x, bo popołudniu się tak rozpadało, że wzięłam parasolki i potuptałam. No jakoś mi się nie chciało rowerem. Ciekawa opcja zważywszy, że "normalni" ludzie, jak im się nie chce jechać rowerem, to jadą autem. A ja wybieram z lenistwa opcję dłuższą i bardziej męczącą. :)

| 08:34 piątek, 18 maja 2018 | linkuj Dziś testowałam pelerynkę, spoko wygodnie, tylko wolę by młoda miała ręce na wierzchu.
| 08:33 piątek, 18 maja 2018 | linkuj Dziś jest szansa, że po południu nie będzie padać... a jesli, to z przerwami, żeby dało się przemknąć.
| 08:32 piątek, 18 maja 2018 | linkuj Po prostu jeśli Mery zaczyna przeszkadzać komuś w pracy - zmieniam pracę ;)
| 08:27 piątek, 18 maja 2018 | linkuj A, bo Ty masz służbowy parking, dobrze Meridzi.
| 08:16 piątek, 18 maja 2018 | linkuj Ja chodzę i moknę od dwóch dni :)
A Mery w służbowym ciepełku kwitnie - ale dziś to już chyba wrócę nią do domu, bo na weekend zostałbym bez roweru, a za dwa dni weekendu bez roweru należałoby się następnie (żeby nadrobić zaległości) co najmniej dwa dni urlopu z rowerem ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iesci