Po Warszawie

Piątek, 10 sierpnia 2018 · dodano: 10.08.2018 | Komentarze 2

Głowna trasa to między dworcem zachodnim a centrum handlowym, gdzie Kluska miała występ i potem przejazd przez okolicę mordowni zwanej dla niepoznaki Alejami Jerozolimskimi i potem już urokliwe uliczki Włoch. Pewnie nie byłyby tak urokliwe, gdyby nie wszędzie spowalniacze zniechęcające auta do prucia. Na zachodnią pojechałam znów z Włoch (bo stacja nadal nieczynna) i w ostatniej chwili, stojąc już na peronie trzecim, zobaczyłam pociąg do Żyrardowa wjeżdżający na peron szósty wraz z ogłoszeniem, że nadjeżdża. Zebrałam się szybko z rowerem, biegu biegu i zdążyłam. Okazało się, że to było coś w rodzaju spóźnionej o 10 minut Wiedenki, czy innego przyśpieszonego lecącego po torach w dalszej części dworca. Tym sposobem dotarłam do domu kwadrans wcześniej niż planowałam. I dobrze, przynajmniej jeszcze nie musiałam zapalać lampek.

Piętrus w przeciwnym kierunku

lavinka z nielogu | 10:59 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Druga to dobry modernizmu, niestety brzydko odnowiony, ale przynajmniej nic nie nadbudowali i nie zepsuło bryły. Pięć - mam wątpliwości. Z jednej strony ok, a z drugiej brakuje mi charakteru. Takie same budynki są na całym świecie.
| 04:03 sobota, 11 sierpnia 2018 | linkuj Po fotkach drugiej i piątej widać, że nawet prosta bryła może być interesująca.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciwka