Na działencję nową trasą

Niedziela, 3 maja 2009 · dodano: 03.05.2009 | Komentarze 9

Testowanie nowej, nieco dłuższej trasy na działkę,ale za to wygodniejszej. Głównie po to by ominąć zniszczony chodnik wzdłuż Marymonckiej oraz znaleźć coś alternatywnego w raz rozpoczęcia budowy mostu północnego. Mniej terenowa, wygodna, w cieniu i z dala od zgiełku samochodów. No, z małym wyjątkiem, trzeba przejechać przez niewygodne światła przy Parku Młocińskim. Madre się spodobała :)

Licznik 2263

marek
| 16:27 czwartek, 7 maja 2009 | linkuj Dzięki za zaproszenie, złapałaś mnie ;-)
lavinka | 00:27 czwartek, 7 maja 2009 | linkuj Sama jestem ciekawa. Czasem ludziom kasa rzuca się na mózg. Testowałam, czy to bardziej przyjezdni, czy miejscowi ale nie-są i ci i ci. To jest coś w głowie. I to się powinno leczyć, najlepiej na oddziale zamkniętym.
El kondor | 00:18 czwartek, 7 maja 2009 | linkuj No właśnie, czemu u was tylu tych skrzywionych umysłowo?
lavinka | 11:48 środa, 6 maja 2009 | linkuj Technicznie rzecz biorąc do Legionowa wcale nie tak źle, bo jedziesz prosto i skręcasz w lewo. Ja, widząc niemal Legionowo przez okno muszę jechać do centrum, przeprawić sie na drugą stronę...
wujek_samo_bro | 08:33 środa, 6 maja 2009 | linkuj ja jestem właściwie odcięty w równym stopniu i od Puszczy - i od Legionowa. no, może od Legionowa troszkę bardziej..
lavinka | 22:37 wtorek, 5 maja 2009 | linkuj Jak zapewne wiesz,Warszawa cierpi na nadmiar istot skrzywionych umysłowo i umyślnie spychających rowerzystów z drogi. Jadę asfaltem tylko jak muszę, albo gdy jest to mało uczęszczana uliczka wewnętrzna.
El kondor | 21:01 wtorek, 5 maja 2009 | linkuj Wy to w tej stolicy cięzkie macie zycie. Gdybym był zmuszony jeździć na rowerze tylko po chodnikach i tzw. "drogach rowerowych", jak się je szumnie nazywa (choc sa to w istocie chodniki rowerowe a nie drogi), to myslę, że zdecydowanie przesiadłbym się na skuter albo motocykl. W długi majowy weekend zrobiłem w ciagu 2 wypraw łącznie 280 km i udało mi się to tylko dzięki temu że jechałem asfaltem. Rower jak każdy inny pojazd potrzebuje dobrej drogi, żeby mógł szybko jechać. Po dziurach daleko nie zajedziesz.
lavinka | 22:12 poniedziałek, 4 maja 2009 | linkuj A ja od Legionowa ;)
emzi
| 21:16 poniedziałek, 4 maja 2009 | linkuj Mostu Północnego bardzo brakuje bo jestem odcięty od Puszczy Kampinoskiej :-(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sieza