Do Parku Błonie z M. i K.

Piątek, 12 lipca 2019 · dodano: 16.07.2019 | Komentarze 13

Coroczna wycieczka do Parku Błonie. Tym razem prócz standardowego przebiegnięcia się przez wszystko - wypożyczyliśmy prawdziwe bule (boule) do gry i się trochę nagraliśmy. Na szczęście było chłodno.
Po drodze spotkaliśmy bociana, a wracając pomachaliśmy Pchle Szachrajce.

Standardowa fotka z Pisią Tuczną

A po drodze jakiś sołtys postawił latarnię przy posesji, żeby córka miała blisko do pracy. ;)

Postoje na żryć :)

lec33
| 17:09 niedziela, 21 lipca 2019 | linkuj [url=]http://lec33.bikestats.pl/1774822,pieszo.html[/url] -w kwestii ukulturalniania ;)
| 12:36 sobota, 20 lipca 2019 | linkuj A, to może dlatego. Ja też czasem z nielogu komentuję u Meteora, a potem mi dyskusjaumykabez powiadomień. :)
lec33
| 08:30 sobota, 20 lipca 2019 | linkuj jeżyk był od zawsze tylko nie zawsze logowany byłem ;)
| 14:05 czwartek, 18 lipca 2019 | linkuj Jaki piękny jeżowy awatar, teraz zmieniłeś, czy przegapiłam wcześniej?
lec33
| 09:57 czwartek, 18 lipca 2019 | linkuj Najwyraźniej z Marianem mamy wspólne zainteresowania kulturalne ;)
| 07:22 czwartek, 18 lipca 2019 | linkuj A Pan Marian preferuje tylko Jabolais nouveau.
| 07:21 czwartek, 18 lipca 2019 | linkuj huann by coś dodał o sztuce... mięsa ;-)

A w okolicach ostatniego weekendu przez trzy dni z kolei można nas było spotkać, bo przez Grodzisk przejeżdżaliśmy w różnych konfiguracjach. Raz mnie nie było, bo pojechałem w kierunku wręcz przeciwnym
lec33
| 06:26 czwartek, 18 lipca 2019 | linkuj ja wzbogacam wnętrze ;)
| 21:55 środa, 17 lipca 2019 | linkuj No widzisz, błąd, trzeba się też ukulturalniać oczkami. :)
lec33
| 21:40 środa, 17 lipca 2019 | linkuj Do Milanówka to ja się tylko spieszę do sklepu z winami jak pojawia się Beaujolais ;)
| 20:49 środa, 17 lipca 2019 | linkuj A, to jechałam do Milanówka albo wracałam. Ale bardziej jechałam do, bo wracałam inną trasą, nie przez opłotki Grodziska. Jakby co to polecam galerię mojej znajomej w Milanówku, przy głównej ulicy przy stacji. Trochę są na granicy bankructwa, więc lepiej się śpieszyć do kupowania i oglądania. :) https://www.facebook.com/lagrupa2016/
lec33
| 19:49 środa, 17 lipca 2019 | linkuj a w niedzielę razem z moją sunią widzielim na naszych włościach Lavinkę na rowerku objuczonym jak karawana wielbłądów i nawet chcielim se pogadać ale w ostatnim momencie kierowniczka skręciła przy "Frytkach" w ul. Zachodnią i pognała na północ. Innych Meteorów nie widzielim ;( może następnym razem się uda.
| 06:09 środa, 17 lipca 2019 | linkuj Bociany to były dwa... i to dwa razy, bo w te i we wte.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apang