Wagary #2

Czwartek, 12 września 2019 · dodano: 13.09.2019 | Komentarze 1

Piękna pogoda więc śpimy do 9, pakowanie i w drogę. Już na 8 kilometrze Klusce skończyło się w kieszeniach jedzenie i zażądała dokładki, hihi. U niej tak zawsze. Kolejny postój robimy nad mostkiem rowerowym i Pisią Tuczną, gdzie odnajduję tajemniczą ścieżkę w bok i idę zwiedzać. Kluska mnie zauważa i leci za mną. Odkrywamy fajną plażę nadrzeczną (niestety zaśmieconą przez okoliczną żulię) i ciężko wrócić do taty.

Ulica Ostatniego Tura!

Celem podróży jest nowy plac w Grodzisku Mazowieckim, gdzie jest wystawa geologiczna, choć nam bardziej przypomina model układu planetarnego. Najpierw witamy foczkę.

I oglądamy piaskowce, marmury, zlepieńce, trawertyny...

Ten wygląda jak Jowisz, prawda?

Planeta Salceson

Przy okazji mamy wf

I szlaczki kredą zamiast w podręczniku. ;)

Lekcja astronomii. Słońce i planety na orbitach

Wizyta w bibliotece, gdzie też mamy konto. :)

I finał na naszym ulubionym placu zabaw w Grodzisku, tym przy stacji. Bo jest mega sieć.

I wracamy, bo dzień się kończy. Tym razem mi nie uciekli, za to śpiewaliśmy całą drogę piosenkę o wagarach z Tytusa. ;)