Wyrypeńka nad Rawkę (2)

Sobota, 12 października 2019 · dodano: 12.10.2019 | Komentarze 2

Poranek nad Rawką, spało mi się tak dobrze, że zaczęłam się zastanawiać, po co mi łóżko w domu. W końcu głód mnie wygonił z hamaka, ale jeszcze długo byłam nieprzytomna. Słońce było coraz wyżej, a ja dostałam smsa od babci, że mam odebrać Kluskę ze zbiórki zuchowej godzinę wcześniej. Co było robić, trza było się szybko pakować i z powrotem do Żyrka. W drodze powrotnej spotkałam Meteora jadącego na grzyby. :)

Dotarłam do domu, zrzuciłam sakwy, przypięłam fotelik, coś pojadłam i wypiłam kawę. I pojechałam znowu do lasu odebrać młodą, która była nie mniej zmachana niż ja, bo przegonili ich grą miejską przez całe miasto, a potem jeszcze na ognisko w lesie.

To nie nasze ognisko, tylko budowniczych szałasu w okolicy i tej ławeczki. Niezły patent, muszę takie porobić w "naszych" miejscach. :)

I tajemnicze słupy

Piękny dąb w okolicy

Kubek, na który zachorowałam. ;)

Tak spałam, tylko w śpiworku

A reszta ekipy na ziemi, niżej. :)