Do Korabiewic i Głazu Mszczonowskiego

Niedziela, 20 października 2019 · dodano: 20.10.2019 | Komentarze 4

Krótka wycieczka serwisowa (odwoziłam reaktywację) i przy okazji machnięcie się nowymi asfaltami na południe. Asfaltują się betonki wzdłuż cmk, przybędzie nam sporo tras. :)

Koniiikiii

Nowe asfalty jeszcze ciepłe ;)

Atrakcja przy asfalcie, rekultywowane wysypisko i dalej jeszcze czynne i śmierdzące

| 06:55 piątek, 1 listopada 2019 | linkuj Te nowe serwisówki, to gładziutki asfalt (na razie) więc spokojnie mozna na cienkich oponach pojechać. Z dróg lokalnych to większość jest też w miarę ok. tylko ta przy Lesie Radziejewskim do Korytowa mocno wertepiasta.

Aha i w Świnicach jest już asfalt na południe (aczkolwiek nie wiem, czy już cały odcinek, bo nie sprawdzałem, ani od południa nie objeżdżałem).
| 18:57 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj My jeździmy na semislickach i jest ok, ale czy dla szosy to będzie dobra trasa - nie mam pojęcia.
| 18:47 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj A jak to widzisz pod kątem wąskich opon?
| 06:34 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj Ponieważ pojawiają się pytania, gdzie te nowe asfalty wzdłuż CMK, to odpowiadam tutaj, bo ja jestem w plecy z wpisami na bikestatsie. Aktualny stan serwisówek CMKwygląda tak:

- asfalt zaczyna się pod wiaduktem w Jaktorowie (w zachodniej części wsi) i leci północną stroną do przejazdu kolejowego w Starych Budach
- od przejazdu boczną drogą do wiaduktu nad drogą 719
- tam po wschodniej stronie torów jest asfalt do wiaduktu przed Lasem Radziejewskim
- stamtąd po zachodniej stronie torów droga z wertepiastym asfaltem do Korytowa
- tam w lesie od wiaduktu znów serwisówka do Słabomierza, ale na razie płytówa i nie ruszają (poza tym brak mostku na Pisi, może zrobią jak na Okrzeszy).
- w Słabomierzu od drogi 50 wschodnią stroną, betonka zerwana, podsypka ubita (ostatnia fotka) i lada moment położą asfalt... asfalt jest od Okrzeszy
- od Świnic do szosy Mszczonów - Puszcza Mariańska po zachodniej stronie właśnie zerwali płyty i robią drogę
- od szosy do Szelig (zachodnia strona), gotowy asfalt
- od Szelig do Powązek boczna droga asfaltowa wschodnią stroną
- od Powązek do Zawad i dalej przy Głazie mszczonowskim nie ruszona płytów

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losie