Nad Wisłę (1)

Sobota, 26 października 2019 · dodano: 28.10.2019 | Komentarze 4

Ponownie jedziemy w to samo miejsce nad Wisłą, bo się nam za bardzo spodobało. No i Kluska cierpi na niedosyt szałasowy. Jedziemy krótszą trasą z pominięciem Kampinosu, a raczej jego lewym brzegiem wiejskim. Zamiast w Kaskach robimy postój techniczny na zupę z termosu i dokręcanie szprych w rowerze taty Kluski.

Większy postój kanapkowy zrobiliśmy w Brochowie pod kościołem-zamkiem.

Bażanty

Widok z wału na Bzurę

No, wreszcie na miejscu. Jeszcze za dnia, będzie wygodniej rozbijać namiot.

Nasz szałas przetrwał do weekendu.

Ale widoki

Ognisko

| 21:42 poniedziałek, 28 października 2019 | linkuj Dzięki za meteo, nie znałem tej strony
| 20:44 poniedziałek, 28 października 2019 | linkuj No, moja ulubiona prognoza z meteoblue.com nas przekonała. I dobrze wywróżyła ochłodzenie.
| 20:34 poniedziałek, 28 października 2019 | linkuj Widzieliśmy prognozy i wiedzieliśmy że to ostatnia okazja na większe wyrypy z Kluską... chcąc końcówkę ciepłej jesieni wykorzystać do maksimum, początkowo zastanawialiśmy się nad innym kierunkiem, ale Klusce tak się tutaj podobało, że postanowiliśmy jeszcze raz tu przyjechać.
| 20:24 poniedziałek, 28 października 2019 | linkuj Wstrzeliliście się w ostatni ciepły (w miarę) weekend. W sam raz na biwak pod namiotem.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa torzo