Zakończenie sezonu rowerowego w Sylwestra

Wtorek, 31 grudnia 2019 · dodano: 31.12.2019 | Komentarze 10

Brakowało mi 12 kilometrów do ładnego wyniku na koniec roku, ale jak wjechałam do lasu, to mi się tak spodobało, że olałam dystans i pojechałam na żywioł. Wracałam skrótem przez nowy mostek na Pisi (przy okazji sprawdzając, że jest częściowo magnetyczny, jupi!, a zatem geokeszowopozytywny) oraz spory kawałek asfaltowego cepeeroczegoś od 1 maja do Ekoparku i jestem pozytywnie zaskoczona, to znaczy nie ma charakterystycznych górdołków, jak zrobili na Żeromskiego, tylko da się jechać w miarę normalnie. Tylko przy parku bez sensu leci na drugą stronę, a ja potrzebuję jechać dalej prosto... no ale powiedzmy, że może po remoncie ronda to usprawnią. A w lesie znalazłam ławeczkę. Pierwszy raz ją spotkałam, albo poprzedniego razu nie pamiętam. :D

Aha, naliczyłam 12 oświetlonych choinek. :)

| 21:49 sobota, 4 stycznia 2020 | linkuj Ooo, ciężko będzie. Ale 8km z hakiem już mam. :)
| 14:13 sobota, 4 stycznia 2020 | linkuj To jak się mają nie powtarzać, to w tym roku poproszę np. 6543.21 ;)
| 09:14 sobota, 4 stycznia 2020 | linkuj Ja tam jeszcze czekam, żeby zobaczyć czy udało mi się dokręcić do czegoś ładnego :->
| 02:55 sobota, 4 stycznia 2020 | linkuj E, 3402.85 to też są ładne cyferki. Żadna się nie powtarza!
| 23:29 piątek, 3 stycznia 2020 | linkuj I znowu kolejny rok trzeba czekać na ładne cyferki :(
| 23:18 piątek, 3 stycznia 2020 | linkuj No właśnie już noc szła i mi się nie chciało. Dodatkowe 40km po nocy już mi się niespecjalnie. Za późno wyszłam z domu, zresztą minąwszy się pod blokiem z Meteorem wracającym ze swojej wycieczki. :)
| 22:50 piątek, 3 stycznia 2020 | linkuj Było zatem dokręcić do 3434.34, albo 3423.12!
lec33
| 14:35 czwartek, 2 stycznia 2020 | linkuj ta ławeczka to chyba na wysokości przejścia przez obwodnicę, chyba że mi się coś pomerdało ;)
| 16:30 wtorek, 31 grudnia 2019 | linkuj No właśnie gdzieś widziałam jakąś wstępną wersję, gdzie cpepero coś leciało dokoła, a wtedy będzie chociaż przejazd w prawo, bo teraz czego byś nie zrobił, to albo łamiesz przepisy, albo nie łamiesz, ale jest niebezpiecznie.
| 16:17 wtorek, 31 grudnia 2019 | linkuj Ja się obawiam tego co tam będzie rowerowego po budowie ronda... i nie liczę na to, żeby po drugiej stronie puścili ddr (no przecież już jeden ddr tu jest, po co drugi?)

Dobra, gdzie fotka kładki?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iasto