avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48715.15 kilometrów w tym 8078.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Nad Pisię x2 z Klu i M.

Środa, 4 marca 2020 · dodano: 06.03.2020 | Komentarze 1

Kluska od tygodni wierciła nam dziurę w brzuchu o wycieczkę nad Pisię Gągolinę, do jej ulubionego mostku. No to pojechaliśmy. Ale na starcie smutna wiadomość, koło mostku nieco podcięli krzaków, nie wiem czy się nie szykuje jakiś remont. A taki fajny dziurawy był, no.

Zaczynamy od chlupnięcia, bo dziecię chciało pójść na wysepkę i się nawet pytało mnie o zgodę. Czyje to geny, ja się pytam? No to wlazła raz i wróciła. Wlazła drugi raz, to Meteor powiedział, że nie może na to patrzeć i wykrakał, bo na finiszu, dosłownie 20cm do końca trasy jedna noga fiknęła, a za nogą pół Kluski. Dzielna dziewczyna, bardziej się bała gniewu taty niż tego, że miała mokre spodnie i buty. Przebrałam w co mogłam, uspokoiłam, że tata się na pewno nie pogniewa, zawinęłam w koc dla rozgrzewki i pojechałam do domu po kurtkę, polar i nowe buty, bo kurtka i polar oberwały wodą fragmentarycznie. Po godzince z kwadransem akademickim byłam z powrotem.

No a potem to już tradycyjnie, zaczątki kolejnego szałasu, rozbijanie tarpa, testowanie nowego koca (ciepły skurczybyk), herbata, ciepła kawa zbożowa i kanapki. Kluska zdążyła się jeszcze nawspinać na drzewa, wytarzać ze skarpy i poprzewracać na ziemię planowo.

Czyli będzie co wspominać na stare lata. ;)