avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48715.15 kilometrów w tym 8078.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Veturilo

Veturilo po Warszawie

Poniedziałek, 9 marca 2020 · dodano: 09.03.2020 | Komentarze 1

Chciałam podjechać autobusem dwa przystanki, ale coś nie przyjeżdżał, to skoro stałam obok stacji Veturilo, to spróbowałam wypożyczyć i tym razem stacja miała wyświetlacz, który działał. No to wypożyczyłam, o tej porze jest spory wybór i jeszcze rowery sprawne, choć mój miał słaby przedni hamulec. Pojechałam w okolicę liceum Batorego zreaktywować skrzynkę i dalej do centrum załatwić Klusce kartę miejską. W międzyczasie jeszcze odebrałam telefon od brata, więc się zeszło i tak urwało mi złotówkę. Ale tylko złotówkę. Ostatnio prawie nie używam serwisu, więc mam pełne konto, to mogę szaleć z płaceniem za jazdę. ;)

A to zwiedzone piechotą. Słynny stojak przed urzędem zdmu czy czegoś. Naliczyłam siedem rowerów. Ile miejsca zajęłoby siedem aut? Widać po drugiej stronie ulicy.