Na wydmy międzyborowskie z Kluską i Meteorem2017

Wtorek, 10 marca 2020 · dodano: 10.03.2020 | Komentarze 4

Wczoraj byli sami, a dziś byliśmy w trójkę. Chwilami było naprawdę gorąco, zwłaszcza gdy wychodziło słońce. Ile lat my tu już jeździmy z Kluską? Od sześciu na pewno. :)
Najpierw spacer przez las.

Na miejscu.

Meteor przerabia Totem

Zabrakło mi drzewka do tarpu, więc wkopałam patyk. :)

Uwaga, napad Indian!

Rowery zostały na górze.

I jeszcze jedna fotka Totemu na pożegnanie. Potem Meteor go poszedł schować w krzaki, żeby go wielbiciele ognisk nie znaleźli ;)

| 12:18 środa, 11 marca 2020 | linkuj My mamy ferie cały czas ;)
Gość | 23:04 wtorek, 10 marca 2020 | linkuj Za kilka dni będziecie mogli pojechać z córką na dłuższy wypad. Szykują się dodatkowe ferie,
| 21:53 wtorek, 10 marca 2020 | linkuj Teraz masz nowe zadanie, naciąć cieńszych miękkich gałęzi, bo będziemy robić tarczę jak na tym filmie z piosenką do robienia deszczu. :)
| 21:36 wtorek, 10 marca 2020 | linkuj Jak Klu zażyczyła sobie twarze na totemie, to aż jęknąłem... na szczęście buźki nie musiały być zbyt skomplikowane.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wodum