Do lasu

Sobota, 28 marca 2020 · dodano: 28.03.2020 | Komentarze 8

Dziś tarp z podpórkami

Meteor nosi drewno do lasu

Kluska robi grę terenową pół dnia

A ja leżę w hamaku ;)

Szałas po niezbędnych reperacjach

Wielki powrót Profesora Fluffa! :)

Kluska robi grę wymyśloną przez Meteora, tu odcyfrowuje dźwiękowo tid tid tid alfabet Morse'a

Tak nas widać z drogi, czyli mało widać. :)

| 20:33 niedziela, 29 marca 2020 | linkuj Też musiałem sprawdzić o co chodzi z tymi preppersami ;-)
Labinka z nielogu | 15:35 niedziela, 29 marca 2020 | linkuj No my zwyczajowo dużo w lesie, albo turystycznie po różnych obiekrach. Teraz turystyka odpadła, na dalekobieżne wojaże z Kluską ciut za zimno nocą, to się byczymy po lasach. :)
Roadrunner1984
| 13:07 niedziela, 29 marca 2020 | linkuj Hihihi .BTW i to mi się podoba, Ile można w domu siedzieć jak na dworze tak pieknie :D
| 23:34 sobota, 28 marca 2020 | linkuj Aż musiałam wyguglać, co to słowo znaczy. Nie wiem, my po prostu spędzamy wolny czas jak zwykle. :)
Roadrunner1984
| 23:19 sobota, 28 marca 2020 | linkuj Hehehe Dobreee. Jesteście Takimi rowerowymi Preppersami?
| 22:20 sobota, 28 marca 2020 | linkuj A ja Garb z podyplomówkami :)
| 22:12 sobota, 28 marca 2020 | linkuj A ja u przedpiścy "Karp z podpłomykami" ;-P
| 22:09 sobota, 28 marca 2020 | linkuj Przeczytałem "Karp z podpórkami" :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rdzie