Do Puszczy Bolimowskiej i Mariańskiej

Sobota, 23 maja 2020 · dodano: 23.05.2020 | Komentarze 2

Mieliśmy podjechać aż do Rawki, ale za długo się nam zeszło przy zdobywaniu FTFa nowej skrzynki Werrony, no i trzeba było się wyrobić przed nadchodzącą zlewą. No to podjechaliśmy do lasu po sąsiedzku i tam trochę poserwisowaliśmy, poszukaliśmy skrzynek na GC i nieśpiesznie wróciliśmy do domu. Potem wyszło, że mieliśmy jeszcze ponad godzinę zapasu i można było pojechać dalej. Czuję niedosyt, więc jutro deszcz, nie deszcz, jadę. :)
Kozibród

Gąsienica ćmy

Hałasująca dziupla

Myk do Puszczy Mariańskiej (Korabiewskiej)

Powrót polami

| 14:37 niedziela, 24 maja 2020 | linkuj To ta wczesnowiosenna, fajna. Do ładowania baterii. Ale ja i tak wolę jesień wrześniową, gdy już kończą się upały i nie za dużo pada. Teraz trzeba się ścigać z chmurami, na szczęście jest chłodniej niż pokazują normy, więc jest ok. I chyba będzie urodzaj, bo na wielu polach widać kłosy na zbożach.
Marecki
| 08:53 niedziela, 24 maja 2020 | linkuj Puszcze jak to puszcze, w większości podobne. Te Twoje przypominą tą moją, Rzepińską..Uwielbiam majową zieleń, taka soczysta..

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emius