Do Skierniewic i Jeruzala

Czwartek, 11 czerwca 2020 · dodano: 11.06.2020 | Komentarze 5

Kiedy jadę sama, zatrzymuję się na góra kwadrans, czyli tyle co zjeść kanapkę, wypić sok czy wodę i do przodu. Wyjechałam z domu ok.10, wróciłam przed 18. A sporo było tyrpania się po lasach i gruzie na bocznych drogach... dlatego tej trasy nie polecam, ale ja to już tak mam, że pojadę na skróty i potem mam spacery zamiast jazdy. ;) Odwiedzone rzeczki to Sucha, Rawka, Korabiewka i Chojnatka. Dużo kałuż po wczorajszej lokalnej ulewie. Kawałek Puszczą Bolimowską, las kolo Wólki Jeruzalskiej, cmentarz wojenny na Białym błocie i wielowyznaniowy w Skierniewicach. Tak zwana trasa krajobrazowa.

Jak już przejechałam slalomem przez kałuże przez las żyrardowski, to już było z górki. Jeszcze tylko zajrzeć do skrzynki cmentarnej na Białym Błocie, co mi zawsze nie po drodze, a dziś nie miałam wymówki...

No, zaczyna się sezon serwisów, reaktywacji i zakładania skrzynek na opencaching. Dziś dwa serwisy, jedna reaktywacja i jedno założenie (jeszcze nieopublikowane). Nawet trafił się jeden ołtarzyk po drodze. Ale lokalny sklepik miał przerwę do 13 tej i nie kupiłam sobie soczku.

Granica województwa mazowieckiego i łódzkiego, ale nadal pozostajemy w granicach Mazowsza geograficznego.

Dopiero dużo dalej za Skierniewicami, po tym jak zreaktywowałam skrzynkę na "Strzelbie", cmentarzu wielowyznaniowym. Zygzaki, asfalty różniste i dziurdzioł na własne życzenie, bo pchałam się do cienia przede wszystkim.

Postój nad Rawką, ale nóg postanowiłam nie moczyć, jakaś brudna i mętna woda po deszczach.

Las pod Jeruzalem

Kapliczka

Tu znów dłuższy postój przy wyjeździe z lasu, czas dożreć kanapki z serem.

Powrót już bardziej asfaltowy, piochy tylko w rejonie przebijania się przez Esełkę.

Może i jest susza podobno, ale zboże już mi dorasta wysokością do nosa. Zdjęcie robiłam na stojąco.

Korabiewka wezbrała i po nocnej ulewie płynie nawet starorzeczem.

| 19:19 sobota, 13 czerwca 2020 | linkuj O, a ja w Jeruzalu mijałam pusty kościół, wioseczka wymarła jak zwykle. Musiałam być już po (okolica 14tej). Więc mogłeś być zanim założyłam skrzynkę.
lec33
| 09:41 sobota, 13 czerwca 2020 | linkuj Musieliśmy się minąć o włos. Tego dnia szliśmy z Perłą z Huty Zawadzkiej przez Wolę Pękoszewską, Jeruzal, Wycześniak do Skierniewic Rawka. W Jeruzalu byłem chwilę po procesji jak zwijali ołtarze. Odbiłem się od sklepu, zwiedziłem cmentarz, zdobyłem Keramową skrzynkę i poszliśmy lasem koło kaplicy nad stawy. Koło nowej skrzynki przechodziłem w odległości ok. 500 m więc trochę pechowo wyszło ale będzie okazja na przyszłość przejść inną trasą ;)
| 04:07 piątek, 12 czerwca 2020 | linkuj Przerwa winna brakowi soczku ;)
Wspaniała fotorelacja, a szczególnie wyróżniam fotkę z drzewem o olbrzymich konarach i krzyżem na rozstaju dróg!
| 20:12 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Prawda? Ale dopiero na zdjęciu zwrócilam uwagę, na żywo tego nie było aż tak widać. Skulony bóbr.
Roadrunner1984
| 19:36 czwartek, 11 czerwca 2020 | linkuj Ładne te leśne jeziora hehehhehe
A ten kamień to normalnie myślałem w sekundzie że to bóbr uahuehauheuahueha

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzete