Wycieczka jaśminowa

Niedziela, 21 czerwca 2020 · dodano: 21.06.2020 | Komentarze 1

Tomi sprzedał mi miejscówkę z kwitnącym jaśminem, to podjechałam po kwiatki do herbaty. I żesz, akurat wylazło słońce. Gdzie mogłam, unikałam jezdni, co widać po procencie w terenie. Rundka do lasu międzyborowskiego.

W naszej okolicy miasto lubi wyrzucać kasę w błoto, oto następna żulwiatka z wyrwikółkami. Ale chociaż od deszcze chroni trochę. ;)

Szukając krzaczka znalazłam szałasik. Trzeba będzie się wybrać z Kluską, bo wymaga małego remontu i urządzenia w środku. ;)

Znaleziony. Tomi powiedział, żebym skręciła w lewo, ale które lewo, jak tam w lewo było lewe lewo i prawe lewo? Okazało się, że szałas był w lewo lewo a krzaczek w prawe lewo po prawej. :)

Multikapliczka z rzeźbami. Z bliska całkiem fajna, natomiast dziwi pewne metalowe urządzenie z kamienia i drutu.

Pradziadek zyskał nowy bagażnik. Z różnych względów firmowy crosso mi nie pasował (to nie wina firmy tylko moich indywidualnych upodobań w sposobie montażu haków od sakw). Brakuje tylko dzyngla na śmieci, muszę jakąs linkę dokopsać. Toto nazywa się "SPORT ARSENAL EXPEDICE 201" i jest do kupienia na alledrogo. Wydaje się być porządny, zwłaszcza po moim kilkunastoletnim staruszku. Nie wiem tylko jak z maksem obciążenia, raz pisze że 35kg, raz że 44kg. No, w każdym razie Kluskę mi uniesie, jakby co, bo mój bagaż nawet z namiotem rzadko przekracza 20, więc szukałam mocniejszego głównie z myślą na wożenie "po holendersku".