Po puszczy

Piątek, 23 października 2020 · dodano: 23.10.2020 | Komentarze 2

Przejażdżka w pojedynkę dla podratowania nerwostanu ogólnego i kondycyjna. Szukam jesieni, bo coś ostatnio nie miałam za wiele czasu. Zerwałam się o świcie, czyli za kwadrans dziewiąta i wróciłam do południa. Las, las, las i las. Tego mi było trzeba, choć zmoczyłam sobie buty łażąc po łączce z kaniami i trochę mżyło pod Hipolitowem.

| 12:32 sobota, 24 października 2020 | linkuj To bardzo dobrze, bo nie zanosi się na śnieżną zimę, to niech chociaż leje, żeby grunt do wiosny nie wysechł na wiór. W rezerwacie dawno nie byłam, bo to jednak kawałek od nas, a inny las bliżej. Nad Pisią nie byłam od miesięcy z powodu komarów w okolicy mostka, trzeba zajrzeć przy okazji.
Pim | 09:11 sobota, 24 października 2020 | linkuj Mnie wyniosło też w szeroko pojęte okolice Żyrardowa i Puszczy Mariańskiej. Cele identyczne.
Pisia szeroko rozlana. "Mostek" prawie w lustrze wody. Strumień przez Rez. Puszcza Mariańska też pełen wody. Do tego kolory jesieni. Piękny dzień, choć przed południem zaczęło kropić. Pustka.
Gratuluję wycieczki

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cyope