Do Wiskitek

Niedziela, 27 grudnia 2020 · dodano: 27.12.2020 | Komentarze 5

W jedną stronę poszło gładko, bo było z wiatrem. Powrót pod wiatr i z zakurzonym łańcuchem od zbyt rzadkiej jazdy w grudniu - nieco mnie złoiło i zagluciło. Ale nie ma tego złego, bo przez ostatni tydzień czułam, że mi jakby coś zatoki przytkało i ani w jedną, ani w drugą stronę nie szło ruszyć. To się odgluciłam konkretnie przynajmniej i od razu ulga. :)

Pojechałam założyć skrzynkę cmentarną w Wiskitkach, zbieram się od dwóch lat i ciągle coś, no to wreszcie pojechałam pod wieczór, żeby nie zwracać na siebie uwagi, ale też by jeszcze w miarę było coś widać. Niestety drzewko, które sobie kiedyś upatrzyłam, zostało wycięte, więc postanowiłam zamaskować "na śmiecia", bo inne warianty na cmentarzu nie wchodzą w grę, a zwłaszcza zakopki. Może pojadę drugi raz i jeszcze zrobię jakąś podmurówkę, tylko muszę pojechać w inne miejsce po materiał maskujący.

p.s. Widziałam 31 choinek ze światełkami.

| 16:35 wtorek, 29 grudnia 2020 | linkuj Zobaczymy jak będzie w tym roku.
| 20:11 poniedziałek, 28 grudnia 2020 | linkuj W połowie stycznia, albo pod koniec. Choć raz był rekord zimna w marcu, ale to raczej wyjątek od reguły.
| 19:02 poniedziałek, 28 grudnia 2020 | linkuj A który to najzimniejszy moment i kiedy będzie?
| 13:23 poniedziałek, 28 grudnia 2020 | linkuj Drugi rok bez zimy. Przynajmniej na Mazowszu. No ale ten najzimniejszy moment dopiero przed nami, może jeszcze będzie.
Roadrunner1984
| 11:01 poniedziałek, 28 grudnia 2020 | linkuj Ciekawe jak bedzie wyglądał efekt koncowy.
Btw brak śniegu , ale mamy zimę.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iauli