Na zbiórkę, na bagienko i do ekoparku

Niedziela, 18 kwietnia 2021 · dodano: 18.04.2021 | Komentarze 0

Ten dzień obfitował w atrakcje. Jadąc na zbiórkę Kluski ratowaliśmy winniczki.

Podczas zbiórki Kluski namierzaliśmy się na Radio Wallsona, a potem marzliśmy trochę na bagienku, bo z rana było chłodnawo. To znaczy głównie ja. ;

Na bagienku spotkaliśmy też w oddali sporą rodzinę dzików.

A potem odebraliśmy Kluskę koło 13 ze zbiórki i zrobiliśmy nawrót na bagienko. Już było cieplej na szczęście, ale ja byłam tak zmachana, że położywszy się na chwilę odpoczynku w namiocie po prostu zasnęłam. ;)

Trasa mniej więcej plus minus: https://www.plotaroute.com/route/1515563
Pod koniec powrotu znalazłam 20zł w kałuży. Papierowe. Nawet nie bardzo mokre. Ale na sam koniec dnia zgubiłam stary licznik, więc się jakby mi zamortyzowały plusy z minusami. ;)
Po powrocie do domu zostałam nakarmiona pomidorową z ryżem, a potem jeszcze skoczyłam z Kluską i Meteorem do parku na tak zwane spotkanie rówieśnicze, z tym że Kluska już hulajnogowo.