Na mokrą łąkę

Czwartek, 22 kwietnia 2021 · dodano: 22.04.2021 | Komentarze 5

Trudne wyjście, jak to z Kluską, "niechcemisie" zostało pokonane słoikiem z masłem orzechowym, które podjadała jadąc na miejsce. A na miejscu op-1 i mokra łączka załatwiły sprawę. Za to mnie było zimno okropnie, mimo że się ciepło ubrałam i mędziłam, żeby wracać za każdym razem, gdy zaszło słońce. I tak krótko byliśmy. Kurczę, niech już będzie te 15 stopni chociaż na stałe.

| 06:31 wtorek, 27 kwietnia 2021 | linkuj Zresztą z tego co widzę, były różne wersje zestawu OP-1, my mamy ten z woderami-spodniami. Niedawno zaś nabyliśmy te "pończochy" z OP-1, które sięgają gdzieś powyżej kolan i do nich był w komplecie dłuższy płaszcz (ale my mamy sam dół).
| 06:23 wtorek, 27 kwietnia 2021 | linkuj My używamy połówki (dolnej) OP-1 produkcji DDR :-) Górnej połówki nie używaliśmy, bo nie padało, a zresztą nie wiemy gdzie jest, trzeba by przejrzeć szafy i poszukać tych płaszczy. Torbę nośną też mamy, tylko rękawic brak.

Te kombinezony to OP-2.
| 06:47 piątek, 23 kwietnia 2021 | linkuj Przypomniałem sobie, że masz rację. :)
| 19:16 czwartek, 22 kwietnia 2021 | linkuj To nie są wodery tylko dół od OP-1. Płaszcze od kompletu mamy, gdzieś są w szafie, to jest OP-1 dwuczęściowe Jurku. Teraz trudno je trafić, bo są głównie kombinezony. Wodery postanowiliśmy dopiero kupić. :)
| 19:10 czwartek, 22 kwietnia 2021 | linkuj Wodery to, nie płaszcz OP-1. :) Wiem, bo nosiłem taki. Plus maska p-gaz. https://pl.wikipedia.org/wiki/OP-1

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ntrum