Na zbiórkę i do lasu

Niedziela, 25 kwietnia 2021 · dodano: 25.04.2021 | Komentarze 2

Wyciąganie Kluski z domu to oddzielna dyscyplina sportowa. Nawet jak chce, a co gorsza, kiedy się nie chce i każdy powód jest dobry, by zakopać się pod kołdrą. Pokojowe negocjacje trwają pół godziny i jedziemy na paliwie z ogórka i przylepki zamiast śniadania. Śniadanie to będzie kaszka z ogniska, bo takie jest tego dnia harcerskie zadanie. Podrzucamy Kluskę w już lepszym humorze na miejsce z toną fantów (menażka, kaszka, sztućce i kora do rozpalania oraz zapałki), a sami lecimy na górkę nad tunelem nieco się ogrzać (ja owinięta w koc, bo gdy nie świeci słońce, jest upiornie lodowato). W końcu Tomi wpada na pomysł, że skoro gdy jadę, to zimno mi nie jest, to sobie pojeździmy po lesie i pozwiedzamy boczne dróżki. I dobrze, bo dzięki temu trafiliśmy na fajne miejsce z wywróconym konarem starej sosny, które stało się idealnym na piknik i przedobiadek. Zabieramy tu Kluskę po zbiórce i buszujemy parę godzin po młodnikach. Dostajemy zadanie bojowe, napisać KLUSKA SZER. (skrót od szeregowa) z szyszek.

O ptaszek...

Karpa w kształcie dzikiej gęsi

"Plecak szkolny" Kluski ;)