avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48765.62 kilometrów w tym 8098.56 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Do Guodziska

Poniedziałek, 24 maja 2021 · dodano: 25.05.2021 | Komentarze 7

Kontunuujemy plany odwiedzania cywilizowanych miejsc. Najpierw trzeba znaleźć czyste i niedziurawe (no, prawie bez dziur) spodnie dla Kluski. No, jak już się udało, to pajechalim. Skrótem przez Międzyborów i Jaktorów. Po drodze dłuższy postój nad Pisią Tuczną w tak zwanym "Wietnamie". W Grodzisku siedzimy chwilę na placu planetarnym z kulami, a potem idziemy na zwykły plac zabaw, taki z wrzeszczącymi dzieciakami. ;) Udaje się nawet odbyć spotkanie towarzyskie, co jak na naszą trójkę razem jest wydarzeniem. Wracamy tak samo z długim postojem po drodze.

Bardzo stara topola biała. Na oko ma ponad 50 lat.

To coś miało 2 milimetry i biegło. :)

Plac

Planeta Salceson

Jowisz

I Park Skarbków

| 16:33 wtorek, 25 maja 2021 | linkuj Robaczek to prawdopodobnie słonik, ale nie wiadomo który. Był naprawdę malutki, mój obiektyw czasem złapie ostrość tam, gdzie trzeba. ;)
Roadrunner1984
| 16:30 wtorek, 25 maja 2021 | linkuj PAs kuipera to taki akcent astronomiczny :D
Ten robaczek śmieszny jest z tą trąbką
| 10:15 wtorek, 25 maja 2021 | linkuj No właśnie chyba nie miał, bo małe słoniki łatwiej przewieźć przez Alpy i gdyby udało się je wprowadzić w większej ilości do Italii i powiększyć, to by faktycznie stanowiły istotną siłę bojową.
| 10:03 wtorek, 25 maja 2021 | linkuj Może miał czarownika, który je powiększał tysiąc razy? Taki słonik w wersji maxi byłby groźny. ;)
| 09:58 wtorek, 25 maja 2021 | linkuj Jakby Hannibal miał armię słoników bojowych, zamiast słoni, ale w takiej samej ilości (według masy), to by rzucił Rzym na kolana ;-)
| 09:54 wtorek, 25 maja 2021 | linkuj Słoniki szybko biegają, wiadomo. :D
| 06:54 wtorek, 25 maja 2021 | linkuj To coś miało jakieś 2 mm, biegało i się gapiło ;-P Zapewne jakiś słonik.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieini