avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48819.95 kilometrów w tym 8106.56 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Na łachę dzień 3

Niedziela, 27 czerwca 2021 · dodano: 01.07.2021 | Komentarze 3

Pobudka wcześnie rano, z namiotu wygoniła mnie temperatura. Jeszcze nie było ósmej, a już było za gorąco w środku. Kluska wstała niedługo po mnie. Meteor przeniósł śniadaniowe ognisko do cienia, bo tylko tam szło wytrzymać przy gotowaniu wody na kawę, kaszkę i zaczyny ziołowe do picia (taka esencja z mięty do rozcieńczania wodą). Potem przenieśliśmy namiot i tarp do cienia i większego wiatru i z trudem dotrwaliśmy w skwarze do wieczora, kiedy już źli na wszystko, a najbardziej na komary, uciekliśmy do domu. ;)

Nowa miejscówka

Znalazłam martwego ptaka na ścieżce pod wałem, Tomi go przywlókł i wyrywał lotki. W świecie naukowców. ;)

Sam ptak został z honorami pochowany i otrzymał przyzwoity nagrobek.

W drodze powrotnej dwa krótkie postoje, jeden na ubranie i najedzenie na stacji kolejowej, drugi szybki na placu zabaw.