Do świerkowego zakątka

Niedziela, 5 września 2021 · dodano: 05.09.2021 | Komentarze 2

Niedaleka wycieczka na grzyby z Kluską na bagażniku, trochę z glutem, bo jej się kolejny ząb rusza.

Trasa małego toru przeszkód.

Nawet trochę pobyłam w hamaku, specjalnie rozwieszonym na słońcu, bo inaczej komary żarły. I tak nam trochę dokuczały, ale mniej. Dlatego też zresztą się zebraliśmy przed 17, bo za dużo cienia się zaczęło robić.

Znaleziska grzybowe

I znaleziska niegrzybowe

Jak zwykle raz Tomi się zajmował Kluską, raz ja. Nie idzie inaczej od dziewięciu lat. ;)

| 16:42 niedziela, 26 września 2021 | linkuj O, czyli nadal tam mieszka, dobrze wiedzieć. Coś ostatnio na siebie nie wpadamy, ale nadal się kręcimy po okolicy. :)
lec33
| 07:20 poniedziałek, 6 września 2021 | linkuj tak ze 150 m na południe od "jeziora łabędziego" widziałem łosia o którym pisaliście wcześniej. Nie było okazji zrobić zdjęcia bo przechodził przez drogę i poszedł sobie w las. Grzybów trochę było ale najwięcej znalazłem po drugiej stronie szosy niedaleko Puszczy Mariańskiej przy drodze na Studzieniec.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zasem