Zbiórka Kluski i po lesie

Niedziela, 8 maja 2022 · dodano: 09.05.2022 | Komentarze 0

Kluska szalała na Olimpiadzie Sportów Raczej Dziwnych zorganizowanej przez jej drużynę (ostatnio nam różnie wychodzą zbiórki, ale po 1 miesięcznie nawet udaje się Klusce bywać, w maju już zaliczona, a następne niedziele zajęte festiwalowo, to jej zastęp i tak będzie nie na zbiórkach, bo będzie śpiewać jak młoda, tylko w Lisiej Sforze, a Kluska w The Tonacji).
A my w tym czasie sobie jeździliśmy po okolicznym lesie, tylko za obwodnicą. Rok temu odwiedziliśmy fajne jeziorko z amboną i pomyślałam, że fajnie byłoby odwiedzić je ponownie. Wody było w nim mniej niż rok temu, ale nadal śliczne. Tylko wtedy zapomniałam aparatu. Tym razem go miałam ze sobą, ale za to pod koniec wycieczki umarły baterie, toteż z kawałka dnia już z Kluską, ale po zbiórce, nie mam w dobrej jakości.

No i las. Szałas nie nasz, jakieś dzieciaki zrobiły chyba. Malutki.

Jeziorko

Łowy przyrodnicze z florą i fauną. Kwiaty jagód i gąsieniczka.

I inne roślinki

Fiołki które uparcie nazywam bratkami.

Jeszcze podlazłam do ambony z bliska. Łatwo zamoczyć stopy.

Droga z widokiem na drogę.

znowu ścinki...

Kapliczka i koniec baterii.