• Aktywność Wędrówka

Beskid Śliski 2022 - dzień 2 -piesza Rotunda

Czwartek, 11 sierpnia 2022 · dodano: 23.08.2022 | Komentarze 0

Po rypaniu rowerowym dnia poprzedniego poprzestałam na tuptaniu na Rotundę i poznawaniu osób na bazie w Regetowie, jak i samej bazy, która się nieco pozmieniała przez lata. Trasa piesza nie jest długa, ale też my z Kluską nienawykłe do człapania, więc jest to dla nas obu przyzwoity wysiłek. W sumie jakieś 4 kilometry marszu z hakiem.

Tomi szpanuje na bazie jako autor komiksu o kubku z kroniki. ;)

Kluska zaś siedzi w rzece i ciężko ją wyciągnąć gdziekolwiek.

Prysznic bazowy

umywalka bazowa

Ambitny mechanizm lodówki

Wodę pitną bierzemy stąd.

Idziemy na Rotundę. Po drodze mijamy skrzynkę Meteora - Drogopotok

Kluska idzie z kijami, ale marudzi trochę. Jeszcze się nie przestawiła.

Na Rotundzie wielkie zmiany, pojawił się nawet punkt rozwałkowy. ;)

Ledwo zaczynamy robić zdjęcia, zaczyna lać i trzeba przeczekać tu i tam.

Fundament dawnej wieży obserwacyjnej

I wracamy korzystając z tego, że deszcze chwilowo minęły górę.

Wieczorem Kluska nawiązuje głębsze relacje z dzieciakami i robią wspólne śpiewanki przy ognisku.