Do rudy darniowej

Sobota, 1 października 2022 · dodano: 01.10.2022 | Komentarze 0

Czyli w okolice skrzynki Tomiego o tym tytule. Poranek był dość chłodny, jeszcze około trzynastej, kiedy dotarliśmy na miejsce, w cieniu było rześkawo. Dlatego rozbiliśmy namiot Kluski w funkcji ogrzewacza na plamie słońca i przenosiliśmy go, dopóki nie przyszły chmury i nie zrobiło się w ogóle dużo cieplej. Pół wycieczki bawiliśmy się w baba Jaga patrzy, wersja krzalowa. ;) Opróćz tego Tomi z Kluską poszli na zwiedzanie okolicy i nowego szałasu (nie naszego), na oko bushcraftowego, bo miał podłogę. :)

Hamak też wisiał początkowo w plamie słońca, ale potem z braku plam przewiesiłam go w pobliże namiotu.

Szałasik, który anonim ułożył kilka lat temu, nadal trzyma się dobrze.

Sporo było grzybów w okolicy. Tego ogromnego podgrzybka znalazła Kluska (średnica ok. 8cm). Potem podobnego znalazłam za szałasem.

Po zajściu słońca zrobiło się jednak mocno ciemno i ciężko mi się robiło zdjęcia.

Wtem Kluska wróciła z lasu sama bez taty... to poszłam go szukać i mu powiedzieć, że nie musi się za nią rozglądać. Kluska biega po lesie trochę jak jeleń albo łoś. Zawsze wie, gdzie jest, zawsze trafia na miejsce. Potem poszłyśmy we dwie.