Ekspedycja do Góry Grabarki cz.II

Niedziela, 13 września 2009 · dodano: 13.09.2009 | Komentarze 4

Trasę wrzucę później, bo padam z nóg.

Apdejt: Trasa wycieczki nazanej roboczo"Rowery zza Buga 2"

Wojtkowice Dady - Wojtkowice Glinna - Kobyla - Głęboczek - Granne - Osnówka - Arbasy Duże - Wierzchuca Nagórna - Putkowice Nadolne - Minczewo - Drohiczyn - Zajęczniki - Klekotowo - Ogrodniki - Wólka Nadbużna - Turna Mała - Anusin - Kudelicze - Homoty - Pawłowicze - Oksiutycze - Szumiłówka - Grabarka - kesz: OP11E9 - Wakułowicze - Sycze >>> Siedlce >>> Warszawa

Tyle że z pięknego miejsca po którym rano przegalopowały krowy pojechaliśmy do Drohiczyna a stamtąd do góry Grabarki. Z przygodami ;)

Drohiczyn (guma nr 1 tego dnia)

Guma nr 3 (drugiej nie mam sfoconej)

Góra Grabarka

Na liczniku 3381km

| 18:43 poniedziałek, 14 września 2009 | linkuj I tu Cię zdziwię, drogi są w bardzo niezłym stanie, lepszym niż w górach :)
Ja chyba nigdy w życiu nie miałam flaka, zawsze mam opony i wentyle w dobrym stanie, w życiu nie wybrałabym się na dwudniową wyprawę na łysych oponach. A ToMi się tak wybrał ze mną w góry. Tu było podobnie, kolega przecenił jakość kół.Tu jednak było coś nie tak z felgą, niemniej koła całe były w kiepskim stanie. Jak się jeździ w dalekie trasy, to trzeba dbać o szczegóły :)
El kondor | 17:09 poniedziałek, 14 września 2009 | linkuj Czyli ruszyłaś w Polskę egzotyczną, jak nazywa się czasem "kresy wschodnie" i chyba słusznie. Domyślam sie, że drogi gruntowe są tam fatalne. Ja osobiście polecam Puszcze Białowieską, jak ktoś lubi pierwotne knieje (z Grabarki już jest blikso). I zrób coś, żeby tych gum ciągle nie łapać, bo ja to bym sie wkurzył, gdyby mi się to często przytrafiało.
| 15:10 poniedziałek, 14 września 2009 | linkuj Kilka kilometrów dodatkowych zawdzięczam sobie, bo znalazłam na mapie Tomiego skrót, a tak naprawdę objazd fragmentu drogi szybkiego ruchu przed Drohiczynem.Dzięki temu przypadkiem trafiliśmy na miejsce lądowania Jana Pawła II :)
staahoo | 15:08 poniedziałek, 14 września 2009 | linkuj O, to była piękna gruntowa wycieczka :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa piask