Zwariowałam, to pewne

Środa, 11 listopada 2009 · dodano: 11.11.2009 | Komentarze 7

Jak wychodziłam z domu, już padało. Ale potem było lekko, z wiatrem i mżawka. Niestety potem zrobiło się gorzej... i jeszcze gorzej. Wróciłam przemoczona do suchej nitki i zanim wstawiłam rower do domu musiałam wysuszyć włosy i całkowicie się przebrać. Nawet stopy suszyłam suszarką.... A gdzie byłam? Przez Bemowo pojechałam na Wolę i z powrotem. Pokeszować oczywiście (2 znalezione). Podrzuciłam kilka kretów, a teraz piję kisiel ;)

p.s. Kuracja nawilżająca i okłady z błota oczywiście gratis.

| 13:42 piątek, 13 listopada 2009 | linkuj Dziś było łatwiej, bo nie wiało ani nie padało, ale za to umarł licznik-zabiła go woda z powyższego przejazdu.
Kajman
| 22:27 czwartek, 12 listopada 2009 | linkuj "A właśnie,że pójdę na rower, a właśnie,że pójdę na rower" ;) To się nazywa motywacja:)
Pozdrawiam
| 11:13 czwartek, 12 listopada 2009 | linkuj Ale było ciężko. Od rana sobie powtarzałam: "A właśnie,że pójdę na rower, a właśnie,że pójdę na rower" ;)
El kondor | 07:49 czwartek, 12 listopada 2009 | linkuj To się nazywa cykloza, wsiadać na rower w taką pogodę!
hose
| 22:50 środa, 11 listopada 2009 | linkuj wszyscy powariowali ;)

pozdrower
| 21:34 środa, 11 listopada 2009 | linkuj Gdyby nie pogoda, też miałam pojechać do Kampinosu(tego bliskiego). Ale pomyślałam,że zarżnę się błotem :)
marek
| 21:27 środa, 11 listopada 2009 | linkuj Nie tylko Ty :D Ja byłem dzisiaj w kampinosie :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieini