Masa i rower

Piątek, 27 listopada 2009 · dodano: 27.11.2009 | Komentarze 4

Najpierw pojechaliśmy z Tomim po magnesy do hurtowni,która okazała się być trochę gdzie indziej niż na mapce,ale adres się zgadzał :) Do Masy zostało kilka godzin,więc pojechaliśmy na fort Bema zdobyć kilka zaległych keszy. Po krótkiej przerwie na kanapki i kawę pojechaliśmy do centrum,po drodze znów złupiliśmy kilka keszy(w tym jednego nieplanowanego po drodze) a potem ziup na Masę. Było ponad 330 rowerzystów i była to najszybsza masa w jakiej brałam udział. Ponoć jechaliśmy średnio 16km/h(zazwyczaj nie przekracza12). Trochę było wcześnie,więc po zwiedzeniu toalety przy ruchomych schodach pojechaliśmy znów poszukać kilku key. Jednego nie znaleźliśmy,dwa tak. Taaak,wieeeem,nuuuda. Ale szukanie wcale nie jest takie nudne,zwłaszcza jak ma się kilkanaście drzew do obmacania na stromej skarpie :)
No ipotem z Powiśla wróciliśmy do centrum, Tomi pojechał nadworzec a ja do domku,ale nie metrem,tylkorowerkiem i stąd tak duża odległość :)