Szósta wycieczka

Sobota, 17 kwietnia 2010 · dodano: 18.04.2010 | Komentarze 6

Zaczęta dzień wcześniej wieczorem, bo jednak lepiej skoro świt wyjeżdżać z Żyrardowa niż przed świtem z Warszawy ;)

Po doatarciu pociągiem do Łodzi Fabrycznej okazało się,że Huann z Kasią czekają na Kaliskiej i trzeba było pędęm przejechać przez Łódź, co też z Meteorem uczyniliśmy.

Z Kaliskiej(jak tylko złupiliśmy kesza) pojechaliśmy na zachód w kierunku Kazimierza (po drodze był cemntarz i grodzisko) a w Kazimierzu zwiedziliśmy szopy, czyli Polskę Drewnianą. Potem pojechaliśmy do murowanej,czyli kościoła. A potem do Lutomierska zwiedzić most tramwajowy i klasztor. Dalej straciła rachubę i nie wiem gdzie, ale był jeszcze jeden cmentarz z fajnym wiatrakiem na horyzoncie, jeszcze jeden cmentarz, cegielnia i ledwo stojący most. Potem jakoś dotarliśmy do Łodzi(ja miałam kryzys 50 kilometra ale Meteor mnie wkurzył i mi przeszło) :)
Dzień zakończony ogniskiem, kiełbaską, skrzydełkami! chebusiem i ciepłym banankiem.