42 - pierwsza setka w życiu!

Poniedziałek, 19 lipca 2010 · dodano: 19.07.2010 | Komentarze 12

Wyszło nieplanowanie zupełnie i pewnie tylko dlatego podczas rowerowania od 19:00 do 12:15 dnia następnego ale wpisuję to 17tego bo jechaliśmy bez przerwy na sen. Nawet w nocy było gorąco choć znośniej niż za dnia. Zbiórka pod Schodami Odeskimi(ja podjechałam od metra Świętokrzyska) a Tomi od dworca. Potem już razem po centrum i Mokotowie, dalej Ursynów i buch już po ciemku do lasu Kabackiego. I tam zostaliśmy do północy, a nawet ciut dłużej. O pierwszej jedliśmy kolację w Parku Kultury w Powsinie...

Jeszcze chwilę (kilka godzin, do trzeciej jak podpowiada Tomi) byliśmy w lesie by myknąć w końcu w kierunku
Raszyna, gdzie wylądowaliśmy o świcie. Dalej Pęcicie, przez Pruszków, Brwinów, Milanówek i Grodzisk. W Brwinowie wymiana geokretów(chyba jednego zgubiliśmy, niestety nie naszego). Już o poranku śmigaliśmy po lasach pod Grodziskiem(znów ZZZ). Z tychże lasów myk do Żyrardowa przez Międzyborów. Setka spotkała mnie w Starych Budach.

edit: Jest impreza, są straty - zgubiłam w lesie Kabackim lampkę. Dobrze,że jeszcze mam chińską czołówkę...

| 10:33 środa, 21 lipca 2010 | linkuj I pomyśleć,że nieśmiało planowałam ją na sierpień ;)

BTW szykuje mi się nowy wygląd bliploga, znajomy szykuje :)
wujek_samo_bro | 09:16 środa, 21 lipca 2010 | linkuj gratu! :)) te lipcowe noce jednak coś w sobie mają - nie dalej jak z niedzieli na poniedziałek, po remontowym weekendzie i przed kolejną trzydniówką w pracy - tuż po północy założyłem sandałki i po prostu poszedłem obejść z buta Rudę po przedwojennych granicach miasta (istniało, przypominam w latach 1923-1946). km ok. 26, ale po ćmaku (z oświetlenia nie miałem nawet komórki!) i wądołami a jakże! zrobiłem to w 4h cięgiem, bez przystanków i bez picia. jak wracałem już było jasno i świergoliło. p.s. a jutro, z okazji Jednego Wolnego Dnia lecę do Zalewu Sul., a potem, kto wie - może wbiję się w Jambór?... więc seteczne pozdrovery -wujek_s_b_natchniony_setą_lavinową
p.p.s. "Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa echcz"
ech!
| 16:48 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj Stopklatka, też miewam po zarwaniu nocy przez jakiś czas :)
meteor2017 | 16:26 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj Aha... miałem moment stopu na zdjęciu ;-)
| 16:09 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj Pogrubiłam, bo nie doczytałeś ;P
meteor2017 | 16:07 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj Przypominam, że do trzeciej sie błąkaliśmy po lesie Kabackim :-)
| 12:22 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj Właśnie dlatego ostatnio jeździliśmy tylko nocą, a w dzień odsypialiśmy (o ile się dało) :)
| 12:01 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj No właśnie o dziwo, nie byłam taka zmęczona, kręgosłup nie bolał. Fakt,że sporo po asfalcie ale jednak. Miewałam trasy po 70km,które dały mi w kość a tu byłam żywa. Kolana zmęczone,ale jak widać 100km to była bariera psychiczna ;) W zeszłym roku byłam blisko, ok 90km - w tym roku też miałam jedną traskę ok.90 - ale 109 - nawet się nie zbliżyłam do tej odległości. Nocą jednak łatwiej się jeździ.
| 08:36 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj Oj nie wiem, kiedy będzie kolejna okazja ale i tak się cieszę :)
Isgenaroth
| 08:34 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj Pierwsza setka w życiu jest najważniejsza. Potem zmieniają się już cyferki przed zerami.
Gratuluję !!! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tyrap