Dożynanie ZZZ

Poniedziałek, 25 kwietnia 2011 · dodano: 25.04.2011 | Komentarze 4

Krótka wycieczka w celach geocachingowych. Znalezionych kilka skrzynek, ale trudniejszych, bo wieloetapowych. Dobra zabawa w klimacie piknikowym z mazurkiem i kawą w tle. Byłam tak zajęta układaniem sześcianu z klocków, że mało co jadłam. Ale za to nażarłam się w domu po powrocie :)

Trasa z Żyrardowa do Jaktorowa, tam czekamy z Meteorem na Marysię, która dojechała pociągiem. Dalej do lasu na południe i szukaliśmy skrzynek. Powrót tą samą trasą, terenowo i po asfalcie z kałużami.

| 19:21 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj Być powinno, ale trupich czaszek jak najwięcej :)
wczorajszy_wujek_po_setce | 19:18 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj A czy będą w pirackiej skrzyni pirackie nagrania korsarskich szant - np. witajcie nam dziś hiszpańskie Meridy (etc.)?
| 09:40 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj Mazurek przywieźliśmy sami. Skrzynka nie do końca piracka, ale akurat piracką chcę w podobnej założyć :)
Anonimowy tchórz | 21:03 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Piracka skrzynia z mazurkiem i bambetlami !!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odwor