Piachów ciąg dalszy

Niedziela, 18 września 2011 · dodano: 18.09.2011 | Komentarze 5

Ale poza 14km piachu jedna głównie lepsze, bądź gorsze asfalty. Skmką do Falenicy, krążenie po okolicy i dalej w las. Trochę przy Świdrze, trochę tu, trochę tam. Po drodze spotkaliśmy z Meteorem paru znajomych geokeszerów. tATO z rodziną, Czarkowaty i Coza wyjechali nam naprzeciw na ścieżce wzdłuż Świdra. Po paru godzinach wpadliśmy jeszcze na Czarkowatego i Cozęra blisko falenickiej stacji.
Ale nie wracaliśmy pociągiem, tylko rowerami trasą wałem do mostu Siekierkowskiego i potem przez Czerniaków do Polibudy. Tam ja pojechałam metrem do domu a Meteor do domu brata. Jutro do Żyrka.

lukasz78
| 08:07 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Lubię Falenicę, ma swój klimacik :)
| 21:38 niedziela, 18 września 2011 | linkuj Działa, przynajmniej pierwszy etap, drugiego nie testowałam :)
| 21:35 niedziela, 18 września 2011 | linkuj I rozumiem, że nie działa? ;-)
| 21:26 niedziela, 18 września 2011 | linkuj O, myślałam, że to napisałam :)

BTW w metrze testują na Polibudzie nowy system przewidywania pociągów. Nie jeden,ale dwa na raz. czyli np. pierwszy za minutę a drugi za 7. :)
| 21:14 niedziela, 18 września 2011 | linkuj A na Siekierkowskim, to jeszcze wpadł na nas mój kolega ze studiów :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obiep