Serwis skrzynki i powrót do Żyrka

Poniedziałek, 19 września 2011 · dodano: 19.09.2011 | Komentarze 3

Szybko i bezboleśnie. Zapakowałam dobytek z weekendu plus kilka innych fantów kupionych w sklepie i na pociąg. Ale najpierw podjechałam do metra Młociny przeserwisować swoją skrzynkę (dołożyć magnesy) i obrobićbankomat. A potem już tylko metro->dworzec->Żyrardów i dojazd do osiedla w Żyrku.

el kondor | 20:39 środa, 5 października 2011 | linkuj Nie no, spoko, z Wa-wy to na rowerze na pewno tam dojedziesz. Można jechać non-stop czerwonym głównym szlakiem puszczańskim, który startuje chyba z Dziekanowa Leśnego. Podejrzewam, że po drodze mogą byc straszliwe piachy, chociaż juz od Posady Cisowe do Krzywej wiedzie całkiem bita dróżka, którą zdołała przejechać policyjna kia ceed z polycjantami i strażnikami Parku na pokładzie - niezwykłe wydarzenie w dziejach KPN, które miałem szczęście akurat obserwować razem z gościem, który od 40 lat po KPN chodzi non-stop i czegos takiego jeszcze nie widział (wygladało na to, że przyjechali szukać kogoś zaginionego albo ludzkich zwłok).
| 16:53 środa, 5 października 2011 | linkuj Anu, mam nadzieję ze się zbiorę. Albo namówię kogoś z samochodem. A może tam już jest kesz? Nie sprawdzałam, sprawdzę :)
el kondor | 16:42 środa, 5 października 2011 | linkuj Lavinko, napisałem ci w komciach na moim blogu o tej leśniczówce w Krzywej Górze - to bardzo ciekawe i tajemnicze miejsce -nadawałoby się idealnie jako miejsce akcji horroru. Niedługo będzie nowy wpis o Krzywej Górze, bo pod koniec września zrobiłem jeszcze 1 wyprawę do KPN, tym razem udaną i obfitującą w ciekawe zdarzenia.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edyni