Cyklobunkring z koparką w tle

Sobota, 29 października 2011 · dodano: 29.10.2011 | Komentarze 0

Tak naprawdę zaczęło się od cyklogrobingu, bo minęliśmy cmentarz wojenny pod Rawką, który Meteor znalazł parę dni wcześniej. Ale to był krótki postój i zaraz pomknęliśmy na herbatę i kanapki do bunkra przy stacji Skierniewice- Rawka. Kiedy ja żarłam i fociłam koparkę,

Tomi pojechał poszukać pewnej mogiłki i ją nawet znalazł. Potem udaliśmy się szukać kolejnych bunkrów, Tobruków, Regelblau i co tam jeszcze.

O dziwo znaleźliśmy wszystkie, których szukaliśmy. w pewnym momencie na jednym zaczęłam się nawet wylegiwać ;)

Zwiedzaliśmy też rów przeciwczołgowy.
A potem proszę wycieczki, znów cyklogrobing czyli szukamy mogiłki, która jest nie-bardzo dobrze zaznaczona na mapie. Trochę źle skręciliśmy i okazało się, że tylko dlatego że źle jechaliśmy, dotarliśmy w pobliże jej prawdziwego położenia. Szczegóły u Tomiego. A właściwie trafiliśmy tylko dlatego że zatrzymała nas bobrza tama.
Potem jeszcze znaleźliśmy liczne okopy i inne oznaki jesieni ludów ;)
Powrót przez asfalty i wertepy. Wróciliśmy niedługo po zmroku akurat na zupę z dyni. A reszta obiadu odbyła się później. Smażone mięsko, gotowana marchewka w kostkę, i jakiś taki dziwny biały chlebek w sosie (z takiego białego ciasta, nie pamiętam nazwy).