Wycieczka nad Zegrze. <br

Niedziela, 22 czerwca 2008 · dodano: 22.06.2008 | Komentarze 4

Wycieczka nad Zegrze.

Wawrzyszew - Metro Słodowiec >>> Metro Dworzec Gdański, dalej kolejką do Nieporętu. Z Nieporętu niebieskim, leśnym i piaszczystym szlakiem. Potem chwilę szosą na Zegrzu południowym, przystanek na jedzenie i picie. Potem poszukiwanie Kościółka, który okazał się kaplicą... potem przez most i poszukiwanie twierdzy. Pierwsza była zamknięta, szukamy dalej po drugiej stronie drogi. Zjechaliśmy na dół tuż nad Zalew Zegrzyński i dalej terenówką wzdłuż zalewu do twierdzy. W międzyczasie odwiedziliśmy pałacyk Radziwiłłów. A potem była twierdzunia. Aaalle były bunkry :) Spędziliśmy w nich tyle czasu,że zrobiło się późno i trzeba było wracać z Nieporętu. To wracaliśmy, tym razem na skróty, szosą. Ale tylko przez moment, bo potem znów skręciliśmy na szlak i wracaliśmy do Warszawy wzdłuż Kanału Żerańskiego. Potem jechaliśmy trasą wzdłuż bocznicy kolejowej, do trasy toruńskiej i dalej do mostu Gdańskiego. Od mostu kawałek do metra Dworzec Gdański >>> Metro Słodowiec i dalej rowerkiem do domciu.