Córeczka mamusi

Wtorek, 24 września 2013 · dodano: 24.09.2013 | Komentarze 3

Kluska dziś pokazała na wycieczce co to znaczy siła charakteru mamusi. Wycieczka jak zwykle, w foteliku, trochę dalej bo do Radziejowic, wszystko pięknie... tylko Kluska nie chciała z tego parku wracać do domu. Ryk przez pół drogi, dobrze że zabraliśmy przyczepkę, trochę tłumiła dźwięki Zasnęła w końcu tak jak krzyczała, z zaciśniętymi pięściami. Tak wkurzonego i złego dziecka dawno nie widziałam, no ale musieliśmy wrócić do domu. Po kim odziedziczyła tę cechę? Po mamusi. Czarno widzę bunt dwulatka, jeśli ona już teraz wykręca takie numery. Coś idzie nie po jej myśli - wpada w taki gniew, że tylko chować się i uciekać.

Na szczęście sen pomógł, wróciliśmy już po zmroku, dziecko do wanny i spać. Była w całkiem dobrym humorze, tylko z jedzeniem mleka były pewne problemy, ale babci jakoś udało się małą przekonać do współpracy i okazało się, że dziecko głodne jak wilk, tylko wcześniej były ważniejsze rzeczy do roboty niż jedzenie ;)

akacja68
| 08:22 czwartek, 26 września 2013 | linkuj Maluchy w fotelikach zawsze mnie rozczulają , bo przypominają moje wyjazdy z dziećmi:)
| 16:28 środa, 25 września 2013 | linkuj Dzisiaj pochłania wszystko jak smok, chyba nadrabia niedobory kaloryczne dnia wczorajszego ;)
| 10:08 środa, 25 września 2013 | linkuj Nie ma ważniejszych rzeczy niż jedzenie. Oprócz dwóch jedzeń i trzech. Etc.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iataz