Szybki myk na dworzec z Kluską i Meteorem

Środa, 27 listopada 2013 · dodano: 27.11.2013 | Komentarze 6

Kluska obudziła się niewiele po 16tej, dostała jeść, jadła ze średnim apetytem, a tu meteor rzuca, że może byśmy za 20 minut wyszli. Aaaa. Szybkie ubieranie, ale i tak wyszło, że za długo się grzebaliśmy. Potem jazda ciut dłuższą, ale bezpieczniejszą trasą, wooolno, żeby było bezpiecznie, bo Klusce na zimowej czapce nie trzyma się kask, więc bezkaskowo... i dotarliśmy na peron w momencie, gdy ruszał pociąg z Huannem. Mamy jakiegoś pecha, od tylu lat ciągle coś nam wypada, a to Huann wsiądzie w zły pociąg, a to my się nie wyrobimy na dworzec.No kurczę!

| 20:35 wtorek, 3 grudnia 2013 | linkuj Ja bym może miała, Ty z tempem kluskowym raczej nie ;)
| 20:19 wtorek, 3 grudnia 2013 | linkuj Ponoć się wlókł do Skierniewic, to mieliśmy szansę ;-)
| 17:39 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj No jasne, rowerami po torach do Skierniewic, pędzę, lecę ;P
Gość wariag | 16:09 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj "Bo nie o to chodzi
By złapać Huanna
Ale by gonić go ..."
| 13:27 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj Dokładnie, to był właśnie ten moment ;)
| 10:24 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj O, Meteor dzwoni do Huann-a, żeby powiedzieć, że pociąg właśnie odjechał! ;p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dzaja