Myk do zabytku i na opłotki

Środa, 4 grudnia 2013 · dodano: 04.12.2013 | Komentarze 6

W Żyrardowie przybył niedawno nowy oficjalny zabytek. Pojechałam go sfocić, ale że na liczniku mało, to jeszcze przejechała,m na skuśkę przez miasto do mostku, którego już nie ma i przy nim zrobiłam sobie zdjęcie :)

| 20:14 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj W No nic nie kupowałam, za drogie. Ale sam motyw jest dość modny. Nauszniki mają wzór norweski. Mam też getry, ale nie miałam ich na sobie na tym zdjęciu. :)
Gość wariag | 20:12 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj A te getry (czy jak to -to się tam nazywa) może z Norwegii? Coś mi się z Bergen kojarzy, chyba swetry tamtejsze miały podobne wzory.
| 19:10 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj Granice Wschód-Zachód mniej więcej kojarzę, gorzej z Północ-Południe. Na przykład nie mam pojęcia, czyi kibice mieszkają w Płocku czy nawet bliżej, w Sochaczewie.
| 18:58 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj To zupełnie jak przez Uć, tylko tu jest granica Widzewnicko-Uełkuałesiaucka!
| 18:01 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj Anu, przez Żyrardów przechodzi granica Legio-Widzewska.
| 16:35 środa, 4 grudnia 2013 | linkuj O, Widzew Żyrardowu zgotował ten los!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa darzy