18/365 Żyrardów in the mist

Sobota, 18 stycznia 2014 · dodano: 18.01.2014 | Komentarze 9

Zemgliło Żyrardów o poranku. Najgorsza pogoda zimą. Aż mi się przypominają lata 90te, kiedy to śnieg padał 10razy w roku z czego 9 razy topniał od razu, a raz dwa dni później. Pamiętam, bo notowałam. I teraz jest tak samo byle jak.

Wycieczka podczas spaceru Tomiego z małą, dogoniłam ich na Limanowskiego i porobiliśmy sobie pare zdjęć. Potem oni pojechali na rynek, a ja do loftów. I tu zaczęły mi marznąć paluchy od wilgoci, więc się wyniosłam z powrotem do domu, dlatego dystans taki sam jak pogoda.

| 17:09 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj W zasadzie ja kupować nie muszę, z racji małoużywalności, ale Tomi by mógł, bo mu się popsuły jeszcze w zeszłym sezonie.
| 16:29 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj A to podeślę w tabelce - wykres układa się w pewną ciekawą zależność - ciekawe, czy zauważysz, że można przewidzieć kolejną zimę i np. nie kupić na kolejny sezon biegówek ;)
| 15:11 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Mnie, mnie!
| 12:08 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Ja notuję od 20 lat dni z opadem śniegu i dni z pokrywą śnieżną dla miasta Uć. Ale kogóż obchodzą zeszło(zeszłozeszło....)roczne śniegi...
| 14:30 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj Aaa, to dlatego tak Was długo nie było.

Rower ma na pewno kilkadziesiąt lat, ale ile dokładnie, nie mam pojęcia jak sprawdzić.
| 22:14 sobota, 18 stycznia 2014 | linkuj A zanim pojechaliśmy po angielkę i jabłka na rynek, to jeszcze ze starym chlebem odwiedziliśmy kaczki w parku :-)
| 22:12 sobota, 18 stycznia 2014 | linkuj Ten rower jednak stu lat z hakiem nie ma :-)
| 20:21 sobota, 18 stycznia 2014 | linkuj Rower doskonale komponuje się się z tymi murami, ma tyle samo lat, tylko sakwy psują to wrażenie:)
Gość wariag | 20:08 sobota, 18 stycznia 2014 | linkuj Taki film mi się przypomniał

A lofty to pewnie dla tych zasobniejszych w forsę Żyrardowian?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jacyo