19/365 po lodzie

Niedziela, 19 stycznia 2014 · dodano: 19.01.2014 | Komentarze 3

Bałam się wyjść w ciągu dnia, bo ledwo doszłam chodnikiem do śmietnika i ledwo wróciłam. Tak zwana szklanka. Tego się najbardziej obawiałam podczas jazdy zimą. Ale okazało się, że o ile chodniki czyhają na me życie, o tyle jezdnie przez samochody całkiem są do rzeczy. Przekonałam się o tym wieczorem jadąc na łysych oponach po oblodzonej nawierzchni. Tu i ówdzie był goły asfalt, na rzadziej uczęszczanych drogach z boku zwykłe lodowisko. Ale że trochę wiem, jak się po lodzie (nie) jeździ, więc ani przez moment nie straciłam równowagi. Po prostu prawie nie używałam hamulca, skręcałam powoli i dużym łukiem, starałam się jechać maksymalnie prosto i równo, wtedy rower nie ma prawa się przewrócić choćby po gołym lustrze jechał.

Tym razem myk po osiedlu, trochę mnie umordował wschodni wiatr, ale ja twarda jestem na krótkich odcinkach ;)

| 15:07 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Śniegu na szczęście jeszcze nie było. Był dziś, ale na szczęście niesypki.
Gość wariag | 15:01 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Często jeździłem zimą i wiem, że jak ma człowieka "prasnonć o ziem to go praśnie" ;)
Stosowałem i szerokie łuki i brak hamowania ale niewiele to pomagało gdy pod spodem szklanka a na wierzchu sypki, świeżo nawiany śnieg.
| 12:09 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Czyli: szklanka do połowy pełna :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iwosc