27/365 Do apteki

Poniedziałek, 27 stycznia 2014 · dodano: 27.01.2014 | Komentarze 4

Moje proszki na katar sienny niełatwo dostać. To znaczy cetalergin, który działa kilka dni i dość szybko w porównaniu do innych z niby tym samym składem. Więc kupuję po jednym, dwa pudełka po aptekach, o ile w ogóle jest. I dziś byłam w najstarszej aptece, przy rynku. A stamtąd pokręciłam się po okolicy i wyszło przypadkiem >4km. Niezamierzone, głównie chyba dlatego że sporo jezdni odśnieżono do zera i przyjemnie się jeździło.

| 21:31 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj To tylko dlatego, że z kuchni widac kawałek ulicy, którą często jeżdżą rowerzyści. Co mam trudny moment, to mnie motywują. Skoro oni jeżdżą, to ja też :)
Gość wariag | 21:18 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj Wcale niezła ta proza skoro masz 27/27 mimo sfiksowanej pogody :)
| 19:03 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj Mnie dopadła proza życia, czyli niechcemisie. Gdyby nie rower, chyba bym dziś nie wstała w ogóle z łóżka ;)
Gość wariag | 18:36 poniedziałek, 27 stycznia 2014 | linkuj A, widzę że znowuż - cytując wieszcza - "kilometrów cztery (po przecinku i 3)"

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzadk