51/365

Czwartek, 20 lutego 2014 · dodano: 20.02.2014 | Komentarze 9

Kto by pomyślał, że pod koniec lutego będę miała przejechanych tyle kilometrów na rowerze, ile czasem mi się po pół roku zdarzało dopiero. Co prawda spadnie mi średnia prędkość i średnia długość wycieczki, ale nie przywiązuję dużej wagi do tych parametrów. Dziś prócz retroprasówki (27 marca 1915 Kurjer Warszawski) i widoku budynku straży ogniowej bonus w postacji wczoraj i dziś ulicy Blichowej, prowadzącej do budynku straży między innymi. Budynek straży to to z moim rowerem, reszta to budynek narożny.
">

kdk
| 06:32 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj Ciekawe czy te sikawki trzymali pod parą, czy dopiero rozpalali pod kotłem.
@wariag - onegdaj to konkretnie przedwczoraj znaczy.
| 21:09 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj "Pożarł w Żyrardowie". Znam, znam... ;>
| 20:27 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Przy 1-Maja też chyba jest rynsztok
| 20:27 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Ech, ta dachówka to było coś... i te płotki... na starych zdjęciach Żyrardowa wszędzie są drewniane płoty, jeszcze ja pamiętam w paru miejscach drewniany płot, ech.
| 20:20 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj A i zwróćcie uwagę, że wzdłuż Blichowej kiedyś leciał dość głęboki rynsztok. A raczej dwa po obu stronach ulicy,
| 20:18 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Ten budynek jak na swoje lata całkiem nieźle się trzyma na szczęście :) Nie opisałam prasówki, bo wrzucałam ją luzem z picasy, ale już mi Tomi podetknął pod nos w mejlu gotowe źródło. Natomiast źródła starego zdjęcia nie pomnę, podejrzewam Wariag coś na blablerze (blipie) wrzucał :)
Gość wariag | 20:08 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj A to "onegdaj" to kiedy konkretnie było ?
Kowalskivp
| 19:53 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Gdy widzę takie zestawienia starych budynków, dzielnic i ich współczesny stan szkoda mi ich. Często są to perełki które niszczeją i popadają w ruinę, a takie budynki mają swój niepowtarzalny klimat i potencjał.
| 18:23 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Pogoda nam sprzyja w tym roku, to jeździmy

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erzed