avatar Ten blog rowerowy prowadzi lavinka z miasteczka Żyrardów. Mam przejechane 48685.15 kilometrów w tym 8071.16 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.04 km/h i się wcale nie chwalę.

65/365

Czwartek, 6 marca 2014 · dodano: 06.03.2014 | Komentarze 9

Dziś udało się zrobić trasę w kształcie parowozika.

A co do tematu, podjechałam do miejsca, gdzie kiedyś znajdowało się żyrardowskie kino, a dziś jest bieda centrum handlowe, za to posiadające porządne stojaki rowerowe, chyba jedyne dobre w tym mieście :) Retroprasówka z lat 30, Kinematograf Polski nr 32/3 1919r.

| 21:26 czwartek, 6 marca 2014 | linkuj To nieprawda, ja ci tego nie przypominałem, bo o tym nie wiedziałem! ;-)
lavinka z nielogu | 21:23 czwartek, 6 marca 2014 | linkuj To mi przypomina wtorkowe seanse, na ktore chadzalam z Finiem do kina Wisła przy placu Wilsona (d. Komuny Paryskiej d.Wilsona). Czasem ktos prócz nas oglądał, ale bywało że siedzieliśmy sami. Godzina 11 lub 12 ta, placiło się 2/3 ceny :)
Gość wariag | 20:57 czwartek, 6 marca 2014 | linkuj @Meteor - no bo Ty się wywodzisz z tych fartownych pramałp raczej, a ja z tych pechowych ;)
| 20:33 czwartek, 6 marca 2014 | linkuj Na szczęście ja na początku nie byłem jedyny :-)
| 20:02 czwartek, 6 marca 2014 | linkuj Przecież to byłe województwo włocławskie zorientowane prawą stroną miast na wschód - na północ.
Gość wariag | 20:00 czwartek, 6 marca 2014 | linkuj Ja się raz wybrałem do Koluszek na film "Stara strzelba" i byłem jedynym chętnym do jego obejrzenia. Niestety seans odwołano :(
| 19:39 czwartek, 6 marca 2014 | linkuj A może i masz rację Wariagu, że to nie lokomotykw, tylko odwrócona kamera filmowa :)
| 19:18 czwartek, 6 marca 2014 | linkuj To czaszka naszego praszczura... pramałpy znaczy ;-P

Warto dodać, że to nie jest budynek kina, bo tamten zburzyli i centrum postawili od nowa.. Pod koniec działalności kina Słońce, pamiętam że wybrałem się dwa seanse
- Obcy 3, to jeszcze ze 3-5 osób oprócz mnie było
- Rodzina Addamsów - oprócz mnie były 3 osoby, ale po kwadransie wyszli (nie czuli klimatu filmu) i zostałem sam ;->
Gość wariag | 17:43 czwartek, 6 marca 2014 | linkuj Nawet trasa w kształcie kamery filmowej ... co prawda upadłej (jak nasze kino zresztą) ale zawsze ;)
Co to jest bieda centrum handlowe?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zylis